Prowadzimy całościowe działania administrowania nieruchomości min.:

  • Utworzenie Wspólnoty Mieszkaniowej
  • Uczestnictwo w przekazaniu nieruchomości i lokali od dewelopera
  • Przygotowanie, spisanie i przejęcie odpowiednich protokołów i dokumentów
  • Rejestracje Wspólnoty w odpowiednich urzędach i uzyskanie numeru NIP, REGONu
  • Założenie rachunku bankowego Wspólnoty
  • Przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej
  • Przygotowanie planu gospodarczego dla nieruchomości
  • Przygotowanie projektu Statutu Nieruchomości i Regulaminu Porządku Domowego oraz innych dokumentów i ważnych uchwał Wspólnoty
  • Przygotowanie odpowiednich umów do obsługi nieruchomości
  • Prowadzenie ewidencji wpłat zaliczek oraz kontrolę ich prawidłowości i terminowości
  • Pobieranie od właścicieli opłat z tytułu zaliczek na pokrycie kosztów eksploatacyjnych, funduszu remontowego i innych związanych z utrzymaniem nieruchomości
  • Przyjmowanie zgłoszeń oraz prowadzenie korespondencji z właścicielami mieszkań
  • Zawieranie, dokonywanie zmian i rozwiązywanie umów z dostawcami wody, ciepła, prądu, gazu oraz firmami wywożącymi nieczystości, prowadzenie z nimi rozliczeń
  • Zawieranie, monitorowanie i rozwiązywanie umów dotyczących ubezpieczenia budynku
  • Sprawowanie nadzoru nad pracą firm odpowiedzialnych za konserwacje i remonty
  • Nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w budynku i w obrębie posesji
  • Reprezentowanie Wspólnoty w stosunkach pomiędzy właścicielami, oraz przed organami administracji państwowej i samorządowej