Prowadzimy całościowe działania administrowania nieruchomości min.:
- Utworzenie Wspólnoty Mieszkaniowej
- Uczestnictwo w przekazaniu nieruchomości i lokali od dewelopera
- Przygotowanie, spisanie i przejęcie odpowiednich protokołów i dokumentów
- Rejestracje Wspólnoty w odpowiednich urzędach i uzyskanie numeru NIP, REGONu
- Założenie rachunku bankowego Wspólnoty
- Przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej
- Przygotowanie planu gospodarczego dla nieruchomości
- Przygotowanie projektu Statutu Nieruchomości i Regulaminu Porządku Domowego oraz innych dokumentów i ważnych uchwał Wspólnoty
- Przygotowanie odpowiednich umów do obsługi nieruchomości
- Prowadzenie ewidencji wpłat zaliczek oraz kontrolę ich prawidłowości i terminowości
- Pobieranie od właścicieli opłat z tytułu zaliczek na pokrycie kosztów eksploatacyjnych, funduszu remontowego i innych związanych z utrzymaniem nieruchomości
- Przyjmowanie zgłoszeń oraz prowadzenie korespondencji z właścicielami mieszkań
- Zawieranie, dokonywanie zmian i rozwiązywanie umów z dostawcami wody, ciepła, prądu, gazu oraz firmami wywożącymi nieczystości, prowadzenie z nimi rozliczeń
- Zawieranie, monitorowanie i rozwiązywanie umów dotyczących ubezpieczenia budynku
- Sprawowanie nadzoru nad pracą firm odpowiedzialnych za konserwacje i remonty
- Nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w budynku i w obrębie posesji
- Reprezentowanie Wspólnoty w stosunkach pomiędzy właścicielami, oraz przed organami administracji państwowej i samorządowej